27.12.2012

my year - january






hola ! liten bloggpaus har det visst varit, men tänkte nu inte offra min jul till att blogga haha. nonej har varit ganska lat här på sistone. nu tänkte jag ändå få något vettigt gjort så jag tänkte fixa roliga inlägg om varje månad under senaste året, woopwoop.

börjar då naturligtvis med januari, bilderna är också därifrån. firade det bästa nyåret med härligaste människorna, var i london med mamma på en fin resa, shoppade loss och åkte omkring på tusentals sevärdheter. poserade med lady gaga på madame tussads. spenderade helt för mycket tid käraste scouterna, det var allt från flamingo till lyxnatt hos sara haha. kämpade med läxor och prov, det var helt sjukt av dem då. träffade första gången mitt fadderbarn. snön kom tillslut och jag fick börja skida och åka slalom. en riktigt fin start på året !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: