27.12.2012

mellandagarna

heeeeeey yooou. känns inte som jag egentligen skulle ha bloggat idag, gjorde det på datorn och normalt skriver jag alltid med iPoden haha. så nu tänkte jag lite uppdatera om mitt fartfyllda liv här vid julen.

julaftonen firades traditionellt hemma med familj och tuija. var i julkyrkan, åt massor med julmat, fick härliga SVEA-rocken till julklapp och massor med annat. juldagen var säkert årets mest lata dag, fick inget vettigt gjort. läste på en bok, såg på TV och åt. aaaaah vad skönt. igår blev livet igen lite mer händelsefullt, var ute och härja med grannarna (vi blir nog aldrig vuxna haha) och så var världens bästa farfar och hälsa på. oi vad jag saknat honom och hans diskussioner.

idag var det dags att ta ut sig i civilisationen ordentligt. var på REA-shopping i jumbo med mamma och systern. helt för mycket folk men helt kul ändå. hittade en klänning och halsduk, och såklart julchoko på 50% rabatt... ni gissar säkert vad jag ätit idag. annors så har det inte hänt så mycke här, förutom att vi hela familjen tillsammans vörjat kolla på solsidan. hahahahahhahahaa jag dör de heöt awesome.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: