1.12.2012

första december

hej på er ! första december idag hihi, skall snart öppna första luckan i min julkalender. känns annors också riktigt juligt men snön ute och stormen har lagt ner sig så allt är fint. ligger i sängen och myser med min iPod, skulle inte seriöst kunna leva utan den haha.

filmens natt igår var sjukt kul ! typ alla ettorna var där och även flera bekanta från andra skolor så det var sjukt kul. kollade rock of ages, diktaattori och hälften av 1408. kan ni tänka er att den filmen visade till oss i skolan när jag var på sexan ! var helt sjukt rädd igår och förstår inte hur en tolvårig-sofia har klarat se den. fick thank god skjuts hem av heidi, ifall jag tagit tåg skulle jag säkert var hemma typ nu. VR blev igen överraskad av snön och inget fungerar.

idag skall bästa kusinera komma hit till oss ! wohoo är verkligen peppad, har inte sett dem på en stund och vi skall dessutom fira systerns födelsedag med lillajulstema, vilket betyder julstjärnor, pepparkakor och glöggkaka. bjuder på några bilder från kusinveckan 2011. ha ett fint veckoslut !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: