20.11.2012

dagen 34 dagar före julafton

haha random av mig och oscar från förra helgen
hola ! idag har det varit en riktigt kul dag och det roligaste var att vi slutade redan två, och tack till hör till käraste provveckan. hade bara två normala lektioner plus matta proförberedelse som nu var ganska onödig. imorgon mattaprov och jag har aldrig i mitt hela 16 åriga liv övat såhär mycket till ett matta prov, så jaa, jag förväntar mig nog ett helt bra vitsord. annors så har jag hunnit städa mitt rum och byta ordning, mycket mysigare såhär ! så var bästisen på besök och vi talade nu bara allmänt om allt, stackars minka missade 48 så måste uppdatea allting. så blev det lenkki i duggregn, riktigt kul det också för jag träffade på oscar och kalevi som också var sportiga och var ute och springa. så nu har jag två nya lenkkibuddies och nästa vecka blir det hoppeligen lenkki ft. minka och pojkarna haha. skulle se roligt ut iallafall. nu skall jag göra ett challenge-inlägg, sedan kolla ännu lite matta och sedan gå och sova ! eller lägga mig som det väl heter på riktig svenska woopwoop.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: