10.10.2012

don't worry be happy

hej på er ! har inte hunnit/orkkat blogga här på några dagar men jag är i liv och allt är fint. på måndagen hade vi lekdag i skolan, kändes semi lame att göra en rosett av ett snöre efter alla awesomma lekar under veckoslutet, men vinner ju absoslut en normal skoldag haha. och kaktävlingen och karkkina kan jag inte klaga på. på kvällen blev det lenkki med jonas, sjukt kul för jag hade inte sett honom på evigheter :D

igår började skolan påriktigt, kändes som jag haft lov i typ två veckor. ihår var det ändå åtta timmar skola utan håltimmar emellan och det kändes nog. efter skolan åkte jag till sello och träffade aino och sofie, hade inte sett dem heller på typ tio år så vi hade massor att berätta om osv. åt på chico's och fettade oss ännu på arnolds. woopwoop man måste ju äta så man inte svälter ihjäl sig heller XD kom hem efter åtta men var ändå duktig och får ut och springa, smått konstigt att spinga en mörk regnig oktoberkväll ensam med shorts på sig men jag överlevde. för att lite sportig måste man ju vara efter att man proppat i sig massor.

och idag då... HULLUT PÄIVÄT började. älskar dem och måste vara gå dit varje gång för "fiilisens" skull. vet att vissa människor hatar det men jag tycker de jätte kul. skulle köpa ett par UGGS men de var förstås slut, kom hem med lite kläder, massor med godis och stabilon. var duktig och hjälpte pappa med att remontera vårt badrum, kände mig super proffsig då jag satt sement på kakel. så call me ifall ni behöver hjälp med ert hus typ. sedan blev det träningar och nu birde jag göra läxor, låter inte hemskt lockande och därför skriver jag en halv roman åt er. lyfter hatten åt er som seriöst orkat läsa detta. ou gadh och kan inte ens lägga till bilder för att göra det alls intresanttare :D men nu adios och bra fortsättning på veckan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: