24.10.2012

deutschland








såja, lite bilder från berlin. har dock massor fler men blogger är så otroligt trög att det tar en evighet att ladda upp bilder. gillade verkligen berlin fast det var inte helt som jag tänkt mig och staden var ganska "utspridd", beroende på delningen förstås. resan innehöll massor med god mat och shopping, försöker ladda upp bilder senare. rekommenderar definitivt att besöka staden, bara det att berlin har en så otrolig historia bakom sig gör platsen sevärd. 

idag har det varit en jätte rolig dag. har inte hänt något speciellt, förutom att vi fick sluta skolan tidigare och det typ made my day haha. kom hem och kände mig jätte lat, hade planerat och gå zumba men orkade inte (eller ville inte åka skoba i typ minusgrader) så jag blev hemma och äta snickers istället. helt okej val. fick även skolsaker fixat och nu är jag inte helt lost i mattan mer, woopwoop. på kvällen blev det träningar, kändes faktiskt helt bra att aktivera sig lite idag också :D nu borde jag lära mig hur man orienterar i en stad (vafaaaaaaaaaan :D ?!?) för att kunna lära det till småttingarna imorgon och sedan blir det sömndags. och just det, vi har SPA imorgon i scouterna, awesome !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: