3.9.2012

tråkig Ipod-bloggning

inga roliga bilder i detta inlägg, datorn ville inte nämligen sammarbeta så jag skriver med Ipoden istället. hade skola från tio till fyra, känns så onödigt att börja sent och sluta sent, skulle massor hellre komma tidigare till skolan bara jag också skulle få gå därifrån tidigare haha.

efter skolan åkte vi med mette till sello för att köpa lite saker inför morgondagens konventsintagning. kommer bli sjukt nolo/roligt/konstigt imorgon att gå omkring med blöjor och cykelhjälmar, men dethär är ju lite once in a lifetime grej :D och nästa år får vi skratta åt de nya ettorna !

kom hem och lekte en stund med grannarna, de är super gulliga och älskar min skooter haha. sedan var jag duktig och gjorde mat, fixade hissaprojektet, bakade muffins åt min abi, kollade på huippis, sökte upp kläder och satt en timme och kämpade med mattan. huhhu. sådant är det väl att gå i gymnasiet... imorgondagen kommer iallafall bli något minnesvärt, försöker fota mycket och visa lite bilder här också :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: