21.9.2012

live, love and laugh

gud så härligt väder ! sitter ute på terassen med shorts och kex och njuter av livet. ibland är allting bara så skönt.

började dagen med aamulenkki och DÅ var det såååå kallt. sprang med shorts och när jag kom hem såg jag att det var 6 grader ute. great. hade skola från tio till två, dagen gick jätte snabbt och efter skolan sprang jag som vanligt till tåget. måste via sello och skaffa lite saker inför veckoslutet och snart kör vi !

har helt sjukt med program inför helgen, snart måste jag börja packa ich proppa i mig lite mat. sedan skall jag måla ansiktsmålningar för dagisbarn i typ två timmar och efter det åka iväg på ettornas afterparty, awesome ! kan inte festa hela natten för att jag måste befinna mig kvart före åtta på lördagsmorgonen på busshållsplatsen och ta bussen till noux. skall ut i skogen med småttorna och tävla, ouyeah. och när jag fått mig hem på söndag blir det provläsning. så ni kommer inte att höra så mycket av mig men ha det fintfint !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: