5.9.2012

huippupäivä

ingen fungerande dator ännu heller. idag har jag anyways hunnit med massor. skola från åtta till tre, och hade kanske den mest panostus håltimmen man kan ha ! bestämde oss med mette, vive och eva för att köpa lite kakao från kaffeautomaten och hämta lite semlor från matsalen och räkna lite matta. haha jätte random men det var egentligen bara roligt, mn kände sig så studerande.

efter skolan var jag ute med pupun och fixade lite läxor före petra kom till oss :) det var super kul att ses, har inte träffat henne heller på evigheter... så går det när man är i andra skolor. det blev iallafall zumba toning efter en stund, sjukt najs ! älskar verkligen zumba.

på kvällen hade jag ännu taekwondoträningar, det var super för vi hade några nybörjare så jag kände mig så proffsig haha. hållde på med sparker och självförsvar, kulkulkul. nu borde jag sova men fbchatten och imessagen gör saken lite krånligre...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: