13.9.2012

bloggning from the school

hola ! sitter nu på historiatimmen, kollar på någon film om antikens grekland men jag tänkte jag istället skulle skriva ett inlägg åt er woopwoop !

igår gick allting fintfint. vi började tio, jag fattade det som vi gick igenom på fyssatimmen, vi hade hissapanostus med mima, vi åt världens godaste maträtt (maketkött & makaroni), JAG FICK IN ALLA MINA KURSER PÅ WILMA, vi hann i tid till hartwall arenan och såg loreen och robin uppträda på elämä lapselle konseren. har varit där i typ senaste åtta åren, så det är liksom en tradition att gå dit. detta var tredje gången vi sneackade med mima till bättre sittplatser närmast scenen, partyparty ! vi kände oss nog iallafall som semi mummon bland alla tolvåringar och deras ljusrör. men viktigaste är ju att det är välgörenhet och pengarna att går till ett viktigt ändamål. och på tal om det så är det hungersdagsinsamling idag också. men NU måste jag börja koncentrera mig, adios !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: