27.9.2012

beautiful life

roligaste kvällen pp lääääääänge. vissa personer får mig alltid att le och skratt så jag tänker dö. hade dessutom inte kommit ihåg hur bra high school musical sångerna var förrän vi börja popitta dom nere i vår kårlokal... Åt också en hel låda kokosbollar, så nu är jag bara äcklade på dem och vill inte ha dem i närheten av mig. så snälla ni, fem lådor ligger på mitt golv, kom och köo bort dem :D

just nu borde jag packa, paketera in en födispresent och läsa om euro-krisen och plugga samppa, men istället håller jag på och skriver en massa onödiga saker åt er... somtur är samppan över imorgon och sedan är det bara fyssan och mattan kvar, och sedan är provveckan avklarad woopwoop. men nu måste jag verkligen fixa mina saker och försöka koncentrera tankarna på något annat än vissa personer hehe :)) happyyhappyyyhappyyy !!!

1 kommentti:

  1. haha ja ha me sådä efter att ha äti upp hela min kokosbollslåda xd

    VastaaPoista

kommentarer (: