8.9.2012

about yesterday

en super fredag igår ! skolan var chill och jag blev jätte glad av min moddauppsats som vi fick ut, lyckades långt bättre än jag skulle ha trott ! efter skolan tåg jag tåget till sello, träffade minka där och fixade lite saker inför kvällen. var också på kaffe (okej kaakao, kan inte bara tåla kaffe) och gud jag älskar roberts coffee hot chocolate. talade om allt möjligt och kom på att det var första gången vi var på kaffe tillsammans fast vi kännt i över tio år :D

körde sedan hem till minka och fixade allt klart där, sedan kom vårt födelsedagsbarn och blev surpriced. en sjukt rolig kväll, tack till alla som var med !

idag hade jag planerat att sova så länge som möjligt (det har nämligen blivit närmare sex timmar sömn per natt denna vecka) och så vaknar jag kvart över tio ?!?!?! får se vad jag hittar på idag, har inte värst mycket planer förutom träningar nån tid av dygnet, borde kolla upp det kanske... nu skall jag stiga upp ur sängen och äta lite morgonmål, ha en skön lördag allihopa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: