19.8.2012

my little sunshine






mitt lilla fadderbarn har varit på besök hela helgen, de skulle på ett bröllop som ordnades i grankulla så de har passat på och bo hos oss. var ju inte hemma på varken fredag eller lördag men idag har jag lekt, matat, nästan bytt blöja och fotat denna lilla älskling. gud vad han är gullig ! nästa veckoslut blir det mummis födelsedagsfest och somtur är även vilho påväg dit, så snart får jag se honom pånytt. glad tjej !

annors har jag inga större planer för dagen, minka frågade om jag skulle komma och se ice age fyran men jag vet inte riktigt om jag skulle orkka haha. det skulle kännas skönt att bara chilla en dag hemma efter denna vecka och ladda upp med nya krafetr inför nästa vecka, som kommer säkert att bli super för att det står bland annat lägerskola och nyslott på schemat. hörs !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: