26.8.2012

mitt veckoslut

party outfit :D



världens godaste blåbärskaka !


mummi med hennes barn, barnbarn och barnbarnsbarn

lillasystern :)

hela närmaste släkten

och sist men inte minst lilla vilho !
hejsan ! det har varit ett riktigt trevligt veckoslut borta i nyslott. på lördagen firades mummis 85-års födelsedag med mat och kaka på en restaurang. riktigt kul, träffade släkten och det var jätte vackert väder. och fick äta kaka haha. men jag gillar faktiskt sådanna "släktträffar", vi har en kul släkt och man träfaas nästan aldrig så det är najs alltid då man gör det. och 85 år är inte illa det heller.

annors så blev det lite shoppning i nyslott och förstås mummis goda mat. älskar hennes kanelbullar och karelsk stek, och dessutom får man de godatse karelska pirogerna och lörtsyn från nyslott. så jag har ätiti helt tillräckligt under helgen. idag har jag suttit 4 timmar i bilen och inte mycket mer än det, skall snart försöka lägga mig så man är pigg inför en ny skolvecka haha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: