20.8.2012

ikea food


hola ! idag har det varit en riktigt bra måndag. skolan började som sagt först 10 och gjorde nu inte riktigt någonting annat än tänkte dö av tråkighet sådär 37 gånger. vi gjorde seriöst inget idag utom lyssnade på lärarna som talade om något väldigt intresant. hann tala och lära känna nya människor lite bättre idag så de ju fint, det går såhär sakta men säkert haha. 

efter skolan (som slutade fyra woooot) åkte jag iväg till ikea och träffade danne där. hade inte träffat henne på evigheter så det var jätte najs att tala med henne och äta ikeas super goda mat. kom hem vid åtta och sporttig som jag är så drog jag ut på en 10 km:s lenkki. nu sitter jag i min onepiece och datar, borde fixa samppaläxan och plasta lite böcker, men det hinner jag nog med senare också. hörs !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: