12.8.2012

happy life













lite mer bilder från saraste... har över 700 bilder så ni kommer säkert att få se lite mer då och då när jag orkar ladda upp dem. 

fredagen spenderades i stan med heidi. vi lekte morgonpigga och vaknade så tidigt att vi hann till cafe ekberg på frukost. där var det buffet med kakor och croisantter, gud vad gott och mättande. sedan blev det shoppning och jag köpte mina allra första gymnasieböcker. 

på fredagkväll åkte vi iväg med familjen till åbo skärgård och veckoslutet spenderades på stugan. partyparty. har varit super trött hela veckoslutet (varför månne hehe) så jag sovde typ halva tiden, men hann iallafall gå på lenkki och plocka hallon osv. 

 nu sitter jag hemma och äter choklad. folk tycks vara ute och festar då de sista sommarlovsdagarna men jag sitter nöjd här hemma. fick festa så mycket jag ville under en och en halv vecka att jag nu hellre är hemma och talar med folk på facebook.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: