22.8.2012

22 augusti

hola ! måste blogga via ipoden för att jag har inte varit på datorn idag woopwoop. men det blir inga bilder via ipoden så de inte så kul.

anyway, så har det varit en semi chill onsda. skoldagen kändes jätte långa pga. det konstiga onsdagsschemat., men man klarat nog det. inga läxor idag heller, dethär med gymnasie är nog inte så tungt ännu. efter skolan orienterade jag mig själv till nöykkis och en bilreparerare, måste nämligen byta skobans ring före den sprängs :D sedan blev det zumba med mima och mamma och resten av kvällen har jag spenderat till att kolla på flyg och hotell i berlin. najsnajs.

idag skall jag lägga mig tidigt (hahaha lyckades tydligen inte) för att inte försova mig imorgon igen då det blir lägerskola för alla ettorna i lärkan. har väntat massor och det blir säkert jätte kul ! hörs senare :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: