13.6.2012

sommarlov yeah

heissan ! blev inget bloggande igår, hade dagen full med program men berättar mer om det senare ! idag har jag då varit på jobb (suprise liksom !), men de chill för jag är med småa nu så de sover 2,5 h per dag, och jag får även ta en tupplur om jag vill ! najsnajs. och vädret har varit toppen så hoppas man blir lite brun samtidigt man är ute och leka med barnen (:

efter jobbet kom jag hem och satt genast lenkkikläderna på och mötte upp minka, sprang i en och en halv timme + hållde på med lite täning och muskelstyrka efteråt så nu känner man sig ganska sporttig. sitter just nu på terassen och vaktar kaninerna. snary skall vi göra något vi gjorde så ofta då vi vat små, nämligen fara till ikea för hotdogs och glass ! passar bra här efter lenkki och så :D ha det så bra (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: