11.6.2012

småbarn överallt

måndag idag, och det betyder tidig väckning och jobbdag ! idag var jag inte i karamalmens daghem för att det var stängt, så istället var jag i boställ. hade problem att hitta dit på morgonen men fixade nog det, och framme märkte jag att min kompis jobbar där så det var super chill ! blev alltså ganska mycket prat och så men hann förstås också leka med barnen. klockan fyra slutade jobbet och så körde jag hem, och gissa vad som är det första jag möter på gården ? en liten grupp med glada barn som så gärna vill leka med mig. hehe just de.

nu sitter jag ute på terassen och är med kaninerna. resten av dagens planer är zumba med mamma (sjukt länge sen sist) och gossip girl och pll. naaaajs. och kanske chilla med minka & company, får se !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kommentarer (: