28.3.2012

scones & glee

namiii :3


byxor och cardigan från h&m, topp från hollister
hallo ! började först 9 idag så jag fick sova i nästan tio timmar, lyxigt ! skolan var helt jees, fast hankkatimmen var helt super för jag fick min klänning färdig och började göra shorts :) kan ta bild då jag får hem den, måste ha den i skolan för vi skall ha modeshow senare på våren... kom hem och hade lust att baka något, så jag gjorde scones med emma. blev jätte goda, och de var simpla att göra. kollade något gammalt glee-avsnitt, hade riktigt glömt hur bra den TV-serien var :D snart skall jag göra mat, jag äter ju helatiden ? sedan zumba och taekwondo och dit får min dag. inte för att jag skulle klaga (:

2 kommenttia:

  1. Jee ja sovde typ 5h :D nu när ja e hä i hygieniapassikoulutuksen vill mina ögån gå fast ::D
    Scones e så gott ^^ och när man sporttar mycke måst man ju äta! :D

    VastaaPoista

kommentarer (: